Verzending & Levering

1Wat is de levertijd?

Wij versturen pakketjes normaal gesproken dezelfde werkdag op, mits deze voor 17:00 besteld zijn. Soms kan de levertijd oplopen tot 3 werkdagen.

2Is het mogelijk de bestelling naar een afhaalpunt te laten sturen?

Helaas niet, wij leveren producten van grote omvang. Het is voor PostNL wenselijk deze direct naar de klant te laten sturen.

3Kan ik ook bestellingen laten leveren buiten Nederland?

Nee, wij leveren alleen bestellingen aan klanten die in Nederland wonen.

4Is het mogelijk mijn bestelling te volgen?

Ja, alle bestellingen worden verstuurd via PostNL. U ontvangt van PostNL een losse mail met de track & trace code.

5Ik ben niet thuis, wat nu?

Dat kan gebeuren! PostNL zal het pakketje achterlaten bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt bij jou in de buurt.

6Mijn pakket/product is beschadigd aangekomen?

Allereerst excuses. Wij vragen u vriendelijk foto's op te sturen en deze te mailen naar klantenservice@qqp.nl zodat wij samen tot een passende oplossing kunnen komen.

7Mijn bestelling heeft vertraging opgelopen, wat nu?

Wij melden uw bestelling binnen 3 werkdagen aan bij PostNL. Wij hebben hierna geen invloed meer op de levertijd. Neem contact op met PostNL om meer informatie te verkrijgen over de status van uw levering: https://www.postnl.nl/klantenservice/.

Retour & Terugbetaling

1Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u kunt binnen 14 dagen uw bestelling retourneren. Het product mag echter niet gebruikt zijn en moet zich in de originele verpakking bevinden.

2Ik heb geen retourlabel?

Wij vragen u vriendelijk een mail te sturen naar klantenservice@qqp.nl. Wij zullen u een retour formulier toesturen. Tevens zullen wij ook de retourgegevens toesturen.

3Is het mogelijk een product te ruilen?

Uiteraard is dit mogelijk. Het product moet zich echter wel in dezelfde prijsklasse bevinden. Wij vragen u vriendelijk een mail te sturen naar klantenservice@qqp.nl om dit te regelen.

4Mijn product is defect/werkt niet?

Wat vervelend om te horen, allereerst excuses. Zou u een mail kunnen sturen naar klantenservice@qqp.nl? Wij zullen dan met een passende oplossing komen!

5Is retourneren gratis?

Nee, retourneren is altijd op eigen kosten.

6Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

Na aanmelding van uw retour heeft u nog 14 dagen om het product ook daadwerkelijk te retourneren.

7Hoe snel wordt ik terugbetaald?

Zodra wij uw retour verwerkt hebben wordt het bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort op uw rekening. Als u met Klarna heeft betaald dan komt de factuur te vervallen.

Betalen

1Is het mogelijk om met iDeal te betalen?

Ja, bij Quick Quality People kunt u snel en eenvoudig met iDeal betalen. Dit is de meest gebruikte betalingsmethode in Nederland!

2Kan ik ook achteraf betalen?

Uiteraard is het ook mogelijk om achteraf te betalen, dit gebeurd via Klarna. Kies tijdens het afrekenen voor 'Achteraf betalen'. U dient het bedrag dan binnen 14 dagen te betalen.

3Welke andere betaalmethodes bieden jullie aan?

U kunt bij ons met de volgende betaalmethodes betalen:

iDEAL
Creditcard
Klarna
SOFORT Banking
KBC/CBC

4Kan ik betalen op rekening?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij raden u aan met iDeal te betalen.

5Is het mogelijk om met cash geld te betalen?

Nee, sinds 2020 bieden wij deze optie niet meer aan.

6Ik heb betaald maar geen bevestiging ontvangen?

Betaald maar nog geen Email ontvangen, bekijk dan even uw spam box! Heeft u na een aantal uur nog steeds geen bevestiging ontvangen, twijfel niet en neem direct contact met ons op.

7Krijg ik een factuur toegestuurd?

Ja, u ontvang standaard van ons een mail met in de bijlage de meegeleverde factuur.

Overige

1Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Wat vervelend om te horen! Wij vragen u vriendelijk een mail te sturen naar klantenservice@qqp.nl zodat wij samen met u tot een passende oplossing kunnen komen.

2Ik wil meer informatie over de aangeboden producten

Elke product pagina bevat een beschrijving over het product. Toch nog vragen? Stuur ons dan een mail naar klantenservice@qqp.nl

3Bieden jullie kortingscodes aan?

Nee, eventuele kortingen zijn automatisch verwerkt in de prijs

4Kan ik meerdere producten in bulk kopen?

Ja, neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

5Leveren jullie in België?

Nee, wij zijn echter wel van plan dit in de toekomst te doen.

6Hebben jullie een keurmerk?

Jazeker, wij zijn aangesloten bij Webwinkelkeur. Meer informatie over ons keurmerk vindt u op de volgende pagina: https://www.qqp.nl/keurmerk.

7Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

U kunt ons een mail sturen naar klantenservice@qqp.nl of telefonisch bereiken op het volgende nummer: +31 97005030291. Wij streven ernaar binnen 12 uur te reageren.

De waardering van www.qqp.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.9/10 gebaseerd op 16 reviews.