Veelgestelde Vragen

Wij leveren momenteel in Nederland & België. In de toekomst zijn wij van plan dit uit te breiden.

Wij zijn per telefoon & Email te bereiken. U kunt via de volgende pagina contact met ons opnemen: https://www.qqp.nl/klantenservice/. Wij streven ernaar binnen 6 uur te reageren.

Wij versturen u een losse mail met de Track & Trace code van PostNL.

Heeft u uw bestelling net verplaatst maar bent u toch nog van gedachte veranderd. Neem dan snel contact met ons op zodat wij uw bestelling tijdig kunnen annuleren.

De standaard levertijd is 1 tot 3 werkdagen.

Wij verkopen alleen producten de een CE certificaat hebben, dit betekend doet het product voldoet aan de eisen binnen Europa. Mocht er toch iets mis zijn met het product dan komen wij graag met een oplossing. Neem contact met ons op door een Email te sturen naar klantenservice@qqp.nl.

Wij bieden meerdere betaalmethodes aan waaronder Ideal & Creditcard

Ja, dat is mogelijk via Klarna.

Ja u ontvangt een factuur.

Wat vervelend om te horen! Wij nemen klachten erg serieus. Ga naar de volgende pagina voor meer informatie: https://www.qqp.nl/klacht/

De waardering van www.qqp.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 21 reviews.